Get your own Digital Clock

Thursday 29 September 2011

muka tebal 17 inci. .. !

makkk aii! tersangat amatlahhh memalukan! waaaaaa!

hari nih aku pegi bank ngan mak aku, nak bukak account.  . kene laaa aku bangun pagi pagii! slalu bangun tak nampak embun, kali nih terpakse plak! ahahaha :) nampak sangat slalu bangun lewat! eyyy, tak laa lewat sangat kott. hehe :)

alhamdulillah laaa, kat bank tak ramai sangat orang . korang nak tau nape? cz aku kire orang awal awal sampai. bank pon blom bukak. hehe :) ohh n aty, aku nampak kak nab, cun melecunnnn!

so, dengan segeranye ak n mak aku pon g laaa fasa 2 n g sarapan. laparrr gyle!! sarapan kul 10 pagii? aisehhhhh cam tak biase plak mehhh. pas daa mkn tuh, ak egt nak laaa g bli majalah.... then, aku pegi laa aqlan japp beli 2 majalahh. . .

now the moment of embarrassing. . . .
seingat aku laaaa, aku beli majalah remaja n nur. . then aku letak atas counter tuh,,, mase nak bayar, aku daa tak egt betul ke aku amek majalah nur tadii?? cz aku pon ade gak belek majalah rapii. haishhhhhhh! amnesia japp. . . pasalnye ade akk ni pon beli remaja gak tapii atas majalah remaja dy ade majalh rapii.. . . aku daaa tak egt lgsg ak pnye majalah yg mane 1? so, aku pon ngn slambe ckp kat akk counter.. ''haaa! n saya punye, salahsalah, bukan yang tuhh'' yang majalh remaja ngn nur tuh aku amek. kebetulan pulakkk majalah nur tuh yang last!!! da takde stock daa. waaaaa!! lagii bertambah tambah serba salah aku. . mase mak aku nak bayar, aku tros kuar kedaii konon konon nak tgk surat khabar! ahahahahaaaa :) then kat luar ak ade gak intai intai kot kot akk tuh dok sumpah seranah aku. hahhaaa :) tp bese laa pompuan,, ade gak laaa facial reaction dy yang aku tak bape nak berkenan. tapii, buat bodo sudaa. kaw p laa cari tempat laen!. hehehehee :) and plus aku kc dy baya murah kott. rapii tuh murah lagii daripada nur. :) :)

sampai umah aku tak bole nak stop pkir psl aku lupe amek majalahhh. ish ishhhhh! damn tol!. . .  mak aku lagii laa, dy buat tatau je. . . tp cian arr. dy da nak g klass,, aku plak saje lambatlambatkn dy. huahuahuaaaaaaa! padan muke pon ade. . .

tu laaa cite yang memalukan aku. hehe.

balek cepat cepat weh!!

babaiii :)

No comments:

Post a Comment